Diskuse

Suchej únor.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Dnes nasněžilo a suchej rozhodně tento měsíc nebude,bo nabídka je pestrá a nic se namá zadržovat, takže nejdříve přebrodím s pejsanem ve sněhu,dodám kamarádům koníčkům pamlsky a pak dom a osvěžení ve formě hruškovičky,žádnej suchej nebude, ani náhodou..;-DR^

0 0
možnosti
PP

Nikdo se mi neozval a ani neni o cem diskutovat,pisu jen svoji zkusenost,sve nazory.Nejsem clenem nejakeho spolku a nesvazuji me nejaka pravidla.

0 0
možnosti
Foto

Asi jsem měl větší "štěstí" než Vy. Protože já toho v blogu píši ještě méně...pokud Vás nebude obtěžovat si to najít. Mnoho zdaru.

0 0
možnosti
Foto

Už jste taky dostal vytýkací email od Suchej únor, že uvádíte věcné nepravdy a urážíte? ;-)

Jako já, když jsem tomu věnoval necelý odstaveček v blogu "Čeká nás suchý únor" ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 566x
Formou inzerce jsem : 53, sš, 184cm, 85 kg , živím se jako technik v jedné sklárně. Baví mě motorky - endura , mám rád kolo, lyže, kytaru, knížky a psaní.

Napsal jsem dvě knížky, ta první se jmenuje " O ženách, mobilech a broucích v hlavě" (Motto 2004) a  ta druhá  " O ženách, mužích a skřítcích v hlavě" ( Bor 2011) Obě jsou známé zejména v naší ulici.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy