Diskuse

Vichr z hor.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V lesích kolem Křivoklátu jsme čekali větší ránu,díky té hysterické přípravě v mediích a tak jsme se podle toho zařizovali včetně možné evakuace do města. kde by se o nás snad postarali rychleji,díky početnějšímu zastoupení obyvatel. No snad jsme přežili a psa venčím i v té nej sprše, jemu to nevadí a já se vysuším, snad už to bude dobré..:-)

0 0
možnosti
Foto

Soulasím s Vámi. Vy jste ještě mladý. To my jsme cestou do školy přes les museli odhánět divou zvěř a dávat si pozor na uprchlé ruské vojáky z kasáren a také jsme to přežili.

0 0
možnosti

U nás na jihu Čech to foukalo a fouká docela dost.. Ale, řekla bych, normální vitr.. Takovejch jsem zažila.. Sem tam spadl strom, někde odletěla střecha. Škody byly, ale žádná apokalypsa nenastala.. Na druhou stranu jsem ráda, že jsme byli před větrem varování.. Hned jsem volala dětem, aby je nenapadlo provádět nějaké sportovní akce, vysmály se mi.. manžela jsem varovala, aby proboha nejezdil do práce na kole, řekl mi, něco o smrti z vyděšení.. Tak jsem aspoň zavolala mamce a pokecaly o tom jakej je fakt děsnej vichr..

0 0
možnosti

U nás teď poletuje sníh ale na teplé půdě nemá šanci;-(To mě třeba štve, první zima v mém životě, kdy je v Jizerkách jak u Jičína.Na jihu je tedy značně větrněji, ale Vy mi připadáte jako racionální žena , tak to určitě přežijete ve zdraví...a pozdravujte manžela,asi máme podobný náhled na svět:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 566x
Formou inzerce jsem : 53, sš, 184cm, 85 kg , živím se jako technik v jedné sklárně. Baví mě motorky - endura , mám rád kolo, lyže, kytaru, knížky a psaní.

Napsal jsem dvě knížky, ta první se jmenuje " O ženách, mobilech a broucích v hlavě" (Motto 2004) a  ta druhá  " O ženách, mužích a skřítcích v hlavě" ( Bor 2011) Obě jsou známé zejména v naší ulici.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy