Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chatová kolonie bez elektřiny - Nejlepší prkna k produkci a vrchol táboráky ! Rodičové popili nápojů kvasných a já hleděl ! Otec hrál na harmoniku - Synu hodiny klavíru se hodily, to máš jedno jak máš klávesnici ! Soused vytasil housle, vůbec mu nevadilo, že mu struna praskla ! Další odněkud vytasil trubku - Už troubějí ! Všichni pěli jakési Děti z Pirea, Hvězdy hořely ve Splitu nad mořem - Zhasněte lampiony ! ...

Já omámen L. Zeppelin, D. Purple, nechápal co na dechovkách mají ? Pak jsem seznal, že Slepička kropenatá - nástup Slabákovy Moravanky - To je vlastně náš - L. Amstrong ! Chopil jsem se kytary, kterou jsem Koupil kvůli tobě ! To byly doby, kdy se lidé ještě bavili sami ! Výkřik techniky - Tranzistorové rádio Orionton s placatými bateriemi Slaný - Nezbytně převázané gumičkou z kompotu ! ... Úžasné doby ... :-)

1 0
možnosti

To jste brnknul na moji strunu. "Countryzace" rockových pecek i Gotta, Vondráčkové a Dalibora Jandy ap. na kytaru je samozřejmě možná. Když něco "nasaju" z rádia a zní mi to hlavou, tak do toho jdu. Takové věci u ohně nikdy nikdo neslyšel:-);-D

0 0
možnosti

Mluvíte mi z duše.. Na druhou stranu musím říci, že v mládí jsme také zrovna neměli moc oblíbené kapely typu " Budvarka, Babouci, Božejáci", zatímco to byly srdcovky našich prarodičů, i rodičů.. A my se hnali na Katapulty, Keksáky, Kabáty, country.. Až později člověk pochopí, že živá hudba krásně nabíjí, a že i Babouci jsou naprosto super.. Ale nedovedu si představit babičku, jak si pouští " blues smutných zubních kartáčků".. No a to divné, co poslouchají výrostci, popíjející u Jordánu, to je skutečně hrozná hudba.. Ale věřím, že výrostci si někdy později s chutí poslechnou třeba " zmrzlinář", nebo " mauglí se toulá a déšť mu nevadí".

1 0
možnosti

Jasně, ale mezi dětmi a rodiči či prarodiči je několik generací. Mezi mnou a mladými kolegy je cca 15 let. Navíc ...já neřeším, co kdo poslouchá ,ale jestli na něco umí zahrát a hudbu umí "provozovat".

0 0
možnosti

Mno, padesátka je mládí, třicítka dětství :-), do starouška byste se stylizovat ještě neměl :-)

0 0
možnosti

Já si připadám tůze mladý , ale vůči nim jsem o generaci starší, tak to je. Jsem starý pro třicátníky a kluk pro svoji 85 letou maminku...teorie relativity v praxi:-)

1 0
možnosti

Nevím jestli neobjevuji Ameriku, ale pomohlo by, kdyby měly zušky kurzy i pro hodně starší začátečníky.

0 0
možnosti

Můj kolega, co před měsícem odcházel do důchodu umí skvěle na kytaru a obstojně na banjo...a chodí do hudebky to banjo prohloubit. Prostě chce:-)

0 0
možnosti

Není to tak dramatický, alespoň já mám dobrý zkušenosti s mladejma, klavír a kytaru stále někdo ovládá a občas i foukačku. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 566x
Formou inzerce jsem : 53, sš, 184cm, 85 kg , živím se jako technik v jedné sklárně. Baví mě motorky - endura , mám rád kolo, lyže, kytaru, knížky a psaní.

Napsal jsem dvě knížky, ta první se jmenuje " O ženách, mobilech a broucích v hlavě" (Motto 2004) a  ta druhá  " O ženách, mužích a skřítcích v hlavě" ( Bor 2011) Obě jsou známé zejména v naší ulici.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy