Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Post vánoční trauma

Svátky obžerství máme za sebou a dlouhou pouť k redukci kil před sebou. Tedy ne všichni , odhaduji ale,že 62,86 %  ano. Tak nám většinovým tlusťochům držím palec a za rok zase něco na toto téma napíšu , možná jen opíšu...

Post vánoční trauma.

Jsem v ohrožení života, psali to na netu. Cítím se seriáloidně  mladý až neklidný , jenže je to jen blud padesátníka. Přes svátky jsem se tradičně zachoval jako moudré zvířátko v lese. Obličej jsem vůči mrazu nechal porůst tepelně izolační vrstvou fousů a břicho si chráním zesílenou vrstvou sádelnatého izolantu.

Letos jsem sofistikovaně dle návodu na netu našel krejčovský metr a měřil své tělesné proporce. Jeví se to býti jako snadný úkol , ale ouha ! Jsem technik a vágní zadání , že si mám změřit obvod pasu mě rozčílil. Kdo to proboha píše? Tak jsem googlil a našel bezpočet obrázků , něco se tvářilo vědecky, něco krejčovsky . Zhruba po sedmi hodinách bádání jsem zvolil jakýsi kompromis a opásal si metrem pneumatiku ve správném místě. Číslice atakovala trojciferné číslo ,  z několika měření jsem vytvořil aritmetický průměr a pominul možnou chybu z paralaxi.

Výsledek jsem tedy měl a dalo se mu věřit. Tedy dalo se mu věřit, ale nerado. Tápání technikovo ale nemělo ještě končit. Měl jsem číslovku , jenže její adekvátní odezvu jsem opět musel v odkazech řešit. Ono se totiž u mužů uvádí 94 cm jako poslední rozměr v pořádku, tedy vlastně 94 už je na hraně. Chci říct , že ne všude se na této míře odborníci shodují. S rozvinem krejčovského metru a hodnotou 95 cm jste už v ohrožené kategorii. Nad 102 cm v pase pak čekatel na smrt a zase nejsou odborníci jednotní. No,  ale zpátky k měření a jeho přesnosti…jsem zatím jen v ohrožení , nebo jsem už otylý a je nejvyšší čas řešit majetkové vypořádání s budoucími pozůstalými? Podle indexu BMI jsem ohrožený méně, ale BMI je už léta pase , to všichni vzdělaní v oboru vědí, samotná hmotnost není v řeči jedné tetky z Kulového blesku „směroplatná“. Ta nejistota mě skličuje , jenže info z netu je info z netu. Když byste měli dojem, že to někdo vycucal z prstu , narazíte na to, že jde o studii Dr. Johnsona z Cambridge případně  Dr. Johnsnové…z university odkudkoli.  Prostě je to tak a není o čem diskutovat. Tak si prohlížím tu každozimní ozdobu pasu a rovnám si v hlavě poslední věci člověka. Pokud se číslům navzdory dožiju jara, tak to snad bez vánočního cukroví a jiných opulentních kratochvil zase zredukuju na 93 , respektive maximálně 94 cm. Izolační vrstvu na bradě shodím snadno i bez know-how z netu.

Na jaře sednu na kolo a do příštích vánoc se budu držet v mezích tolerance BMI a obvodu pasu , tedy alespoň doufám. Jenže vánoce zase přijdou s pravděpodobností  hraničící s jistotou , zvířátka se opět zakulatí a chlupy jim zhoustnou . Tak to prostě chodí  od té doby, co církev vygenerovala na odvěkém Slunovratu své narození Ježíška. Mně už ale příští  leden nezaskočí , metr jsem si sbalil do slušivé ruličky a dal do basičky s nářadím. Tabulku z Excelu s pupečními rozměry mám založenou a změním jen letopočet. Už teď se těším na vosí hnízda a plněné ořechy zapíjené domácím vaječným koňakem !

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Petr Petříček | pátek 3.1.2020 15:04 | karma článku: 13,45 | přečteno: 258x
  • Další články autora

Petr Petříček

Homo moto

Nebude to povídání o politice , coronavirech ani běžencích. Taky to nebude o vztazích, sexu, penězích nebo pedofilech. Pokud jste perex článku dočetli až sem, tak vězte, že to bude o jedné stopě.

4.3.2020 v 16:06 | Karma: 10,16 | Přečteno: 263x | Diskuse| Společnost

Petr Petříček

Rozchod (?)

Zkoušeli jste si někdy vymyslet dialog ? Je to na první pohled snadné , o přímé řeči jsme se všichni učili. Mně to ale přišlo v povídkovém období docela složité , tak posuďte sami.

1.3.2020 v 9:48 | Karma: 9,56 | Přečteno: 419x | Diskuse| Poezie a próza

Petr Petříček

Co Čech , to muzikant?

Plkání o tom, proč mladí nehrají na kytaru a proč to s muzikou mají , jak to mají. No a jestli se to mění s věkem nebo už jsou kostky vržené.

20.2.2020 v 16:05 | Karma: 19,64 | Přečteno: 425x | Diskuse| Společnost

Petr Petříček

Vichr z hor.

Zvedá se hrozný vítr, držte se pevně, nebo nás to taky odnese. Podívejte, Karlu už vítr odnáší, chyťte ji někdo !

10.2.2020 v 15:09 | Karma: 15,28 | Přečteno: 341x | Diskuse| Společnost

Petr Petříček

Suchej únor.

Okurková sezóna v zimě je logicky hloupost. Zima bez sněhu ještě větší a to jsem už pár zim za půl století v Jizerkách zažil. Tak co s tím? No suchej únor , přece . To je téma!

4.2.2020 v 15:24 | Karma: 14,58 | Přečteno: 525x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

Slovensko k tragédii směřovalo dlouho, tímhle prohráli všichni, míní expert

17. května 2024

Premium Bývalý slovenský novinář a bezpečnostní expert Milan Žitný je přesvědčen, že k tragické události,...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 566x
Formou inzerce jsem : 53, sš, 184cm, 85 kg , živím se jako technik v jedné sklárně. Baví mě motorky - endura , mám rád kolo, lyže, kytaru, knížky a psaní.

Napsal jsem dvě knížky, ta první se jmenuje " O ženách, mobilech a broucích v hlavě" (Motto 2004) a  ta druhá  " O ženách, mužích a skřítcích v hlavě" ( Bor 2011) Obě jsou známé zejména v naší ulici.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy