Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PD

P57e87t14r 91D81r81a50p58a96l

11. 12. 2019 8:26

koukněte někdy na staré detektivky s Hrušinským...přijedou na místu činu, všichni si zapálí, vrátí se na služebnu, všichni si zapálí, kouří i vyslýchaní včetně dam. K Vaculíkovi cigareta patří po celou jeho kariéru nejen herecky ale i v soukromí. kdysi to říkal Tofi...když natáčeli Vítr v kapse , tak Vaculík byl za slušnáka a Tofi za sígra. Přitom Vaculík kouřil 40 denně a Tofi nepil, nekouřil a hrál hokej

0 0
možnosti
PP

To ale prece nepopiram,ne?

0 0
možnosti
Foto

„od V. Klause už dávno víme, že špinavé peníze nejsou“

Zkuste si najít původní citát. Takhle to Klaus neřekl. Je to z nevědomosti, nebo vědomě lžete?

4 0
možnosti
PP

Nevim,jak presne ta formulace znela,ve vysledku to ale vyslo podobne...

0 0
možnosti
JK

PET flaška vadí víc, než cigareta ? 8-o

0 0
možnosti
PP

prohnana kominem urcite;-D

0 0
možnosti
OP

Oni jsou do těch dedektivek obsazováni více méně pořád stejní herci a je možné, že je to nonšalantní kouření podmínkou z jejich strany :-). Ty dedektivky nejsou překlep, to je fórek z naší rodiny :-)

1 0
možnosti
Foto

Když už, tak dedektýfka. ;-)

Prababička prý namísto elektriky říkala eretyka.

1 0
možnosti
PB

P30e49t65r 69B96u53r96i81a57n

10. 12. 2019 17:35

To je nápad! Zakázat i zobrazování kouření. Já věděl že antikuřáci nepoleví a s něčím novým se zase vytasí.

8 1
možnosti
PP

To tak není, kouření v normální míře je mi fuk a za sklem obrazovky už úplně . Jen mám pocit, že v některých filmech už tam krom kouření není skoro nic jiného.Nejsem žádný militantní nekuřák a aktivista v čemkoli;-)

1 3
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 566x
Formou inzerce jsem : 53, sš, 184cm, 85 kg , živím se jako technik v jedné sklárně. Baví mě motorky - endura , mám rád kolo, lyže, kytaru, knížky a psaní.

Napsal jsem dvě knížky, ta první se jmenuje " O ženách, mobilech a broucích v hlavě" (Motto 2004) a  ta druhá  " O ženách, mužích a skřítcích v hlavě" ( Bor 2011) Obě jsou známé zejména v naší ulici.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy